”Este simplu, legislatia in domeniul dioxidului de carbon, in diferite regiuni, va insemna ca fiecare producator de echipamente originale este obligat sa ofere mobilitate electrica”, a declarat Thomas Lieber, director al marcii BMW pentru dezvoltarea de vehicule electrice.

Vanzarile de 1 milion de vehicule electrice vor fi necesare pentru a respecta obiectivele in domeniul emisiilor de dioxid de carbon pe care grupul VW anticipeaza ca le va avea de respectat in 2025, a spus Liber, dand ca exemplu legislatia in faza de proiect din China.

Masinile electrice si hibrid pot fi parcate gratuit in Capitala

Masinile electrice si hibrid pot fi parcate gratuit in Capitala

In prezent, grupul VW ofera trei vehicule electrice, VW e-Up, e-Golf si Audi R8 e-tron, precum si sase modele hibride, VW Golf GTE, Passat GTE, Audi A3 Sportback e-tron, Q7 e-tron quattro, Porsche Panamera S E-Hybrid si Cayenne S E-Hybrid.

Pana in 2020, producatorul auto vrea sa extinda gama cu 20 de noi automobile electrice si hibride, inclusiv doua care sa concureze modelele Tesla, modelul Mission E al Porsche si Audi e-tron quattro, primul vehicul electric in productie de masa al marcii.

Vanzarile grupului Volkswagen de vehicule electrice si hibride sunt mici. Marca VW anticipeaza ca in acest an va construi circa 12.100 de vehicule e-Golf si 13.400 de Golf GTE.

Citeste si:

Incluzand modelul e-Up lansat in 2013 si modelul mai recent Passat GTE, volumul total inregistrat de la lansarea masinilor electrice ar urma sa atinga in acest an circa 103.000 de vehicule. Toyota a vandut in schimb anul trecut 75.400 de automobile hibride Prius, iar Renault-Nissan 85.000 de vehicule electrice la nivel global.

Pentru reducerea costurilor, productia e-Golf si Golf GTE este integrata pe liniile de productie ale marcii VW din Wolfsburg. BMW a adoptat o abordare diferita pentru constructia masinilor electrice vandute in cadrul subbrandului i, investind masiv intr-o linie separata de productie pentru automobilul electric i3 la fabrica din Leipzig, dar costurile sunt mari, iar capacitatea subutilizata.

VW ar putea construi pana la 75.000 de automobile electrice si hibride pe an, daca cererea va creste, chiar si mai multe, a afirmat directorul de productie al marcii VW, Thomas Ulbrich, la o intalnire cu presa la Wolfsburg.

Compania ar putea dubla rapid capacitatea la cele trei fabrici europene care construiesc vehicule electrice, a precizat el. VW a anuntat in octombrie ca va dezvolta o arhitectura modulara pentru masini electrice, numita MEB.

Sistemul standardizat va fi destinat tuturor structurilor de caroserie si tipuri de vehicule si va permite Volkswagen sa construiasca vehicule electrice atragatoare, cu o autonomie de pana la 500 de kilometri, potrivit companiei.