Vanzarile grupului bavarez s-au ridicat in luna septembrie la 141.952 de unitati, in crestere cu 7,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Din acest total 118.027 de unitati, in crestere de asemenea cu 3.5%, au purtat sigla B.M.W. Modelele Mini s-au comercializat in 23.805 exemplare, cu un plus de 31% fata de luna septembrie a anului trecut.

Perla coroanei B.M.W. A.G., Rolls Royce a livrat in luna precedenta 120 de vehicule, cu aproape 60% mai mult decat in aceeasi luna a anului trecut. In afara de marca britanica, Mini, un alt factor de crestere al vanzarilor pentru compania din Munchen au fost modelele SUV, reimprospatarea X5-ului de la inceputul anului fiind o decizie strategica propice pentru revitalizarea cifrelor de vanzari.

Vanzarile in cele noua luni ale anului s-au ridicat la valoarea de 1,09 milioane de unitati, cu o crestere de 7,2%. Ambitiile bavarezilor nu se opresc aici, preconizand ca pana la sfarsitul anului vor comercializa 1,4 milioane de automobile.

Vanzarile Mercedes, ce include si marcile Smart si Maybach, au crescut cu 7% in luna septembrie, atingand pragul de 124.600 unitati. In cele noua luni marca din Stuttgart a raportat o crestere discreta de 1%, si un total de 942.300 de unitati. Vectorul de vanzari in aceasta perioada a fost modelul C-Class, lansat in aceasta primavara.

Citeste si:

Divizia de lux a grupului Volkswagen A.G., Audi, a comercializat in luna septembrie 84.700 unitati, in crestere cu 1.8%. Pietele care au sustinut aceasta crestere au fost cele din China si Marea Britanie, livrarile catre asiatici crescand in luna precedenta cu 14%. In Marea Britanie, a doua piata ca marime dupa Germania pentru Audi, vanzarile au crescut cu 6,9%.

Targetul pentru intregul an stabilit de cei din Ingolstadt este de 950.000 de unitati, iar pe termen lung urmaresc sa atinga cifra de 1,5 milioane de unitati comercializate pana in 2015.

In Romania ierarhia celor trei marci este inversata fata de statistica globala, Audi detine aproape 0,9% din piata automobilelor noi, urmati de Mercedes cu o cota de 0,78%, in timp ce liderul BMW a atras doar 0,7% din clientii care si-au achizitionat un model nou.