Vanzarile Dacia in Romania ar putea scadea cu 15-20% in conditiile in care noua grila privind taxa de prima inmatriculare va intra in vigoare si daca in programul "Rabla" nu vor fi alocate fonduri pentru 100.000 unitati, a declarat vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe.
"Un lucru este cert. Daca propunerea Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA) privind alocarea de fonduri pentru inlocuirea a 100.000 de autovehicule uzate nu va fi aprobata si daca importurile de masini second hand se vor face neorganizat, precum si in conditiile in care noua grila privind taxa de prima inmatriculare va intra in vigoare, cel mai probabil de la 1 iulie 2008, vanzarile Dacia in Romania ar putea scadea cu 15 pana la 20% anul acesta", a declarat, potrivit NewsIn, vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe, intr-o conferinta de presa organizata de APIA pentru anuntarea datelor privind evolutia pietei auto in 2007.

Stroe a mai spus ca prin noua forma a grilei taxei de prima inmatriculare - care prevede ca valoarea taxei va scadea odata cu cresterea varstei masini - vanzarile de automobile autohtone pe piata locala risca sa scada precum in cazul Poloniei.

"Daca la 1 iulie 2008, cand probabil va intra in vigoare noua grila pentru taxa de prima inmatriculare, Romania risca sa ajunga precum Polonia, tara in care se comercializeaza doar 9% din totalul productiei interne de automobile", a adaugat Stroe.

Dacia a vandut, anul trecut, in Romania 102.062 de unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri