„Innoirea acestui model este de o importanta majora pentru marca si ne ofera mijloacele de a ne realiza ambitiile referitoare la cresterea cotei de piata, atat in ceea ce priveste clientii particulari cat si clientii intreprinderi”, a declarat Frédéric Banzet, director general Citroen.

C3 dispune de versiunea de motorizare HDi90 cu filtru de particule ce emite 99 g/km de CO2. In 2011, vor fi lansate noile grupe de motoare inluzand sistemul Stop & Start generatia a doua. Asociate unor cutii manuale pilotate in 5 si 6 viteze, acestea vor scadea emisiile, la motoarele diesel intre 95 si 90 g/km de CO2. In ceea ce priveste motoarele pe benzina, noua generatie in 3 cilindri va asigura versiuni cu emisii mai mici de 100 g/km de CO2.

Noul C3 preia atuurile versiunii anterioare si ii adauga un stil mai sobru. Plansa de bord este subliniata de o banda transversala gri satinat sau aluminiu stralucitor si de diferitele elemente de decor cromate. Volumul portbagajului este de 300 de litri, interiorul beneficiaza de numeroase spatii de depozitare, pozitia semi-inalta a scaunelor faciliteaza accesul si vizibilitatea, dar si optimizeaza spatiul pentru pasagerii din spate.

Modelul vine cu sistemul audio RD4 cu mp3, de USB Box (compus din priza USB + jack, compatibil iPod, kit hands-free Bluetooth) si de sistemul de navigatie MyWa.

Noul C3 se inscrie printre cele mai compacte modele din segmentul sau, avand o lungime de 3,94 m, latime de 1,71 m si o raza de bracare de 10,2 m.

Fabricat in Franta, in uzinele Aulnay si Poissy, noul C3 va parcurge peste 2 milioane de kilometri pana la lansarea sa, pentru a garanta fiabilitatea optima si a retusa orice imperfectiune.

Vanzarile Citroen in Romania s-au situat in 2008 in jurul a 4.000 de unitati, cumulat autoturisme si vehicule utilitare, reprezintand o cota de piata de 1,21%.

Citroen a adus in Romania modelul C3 Picasso la un pret de pornire de 11.990 euro cu TVA.

Citroen Romania va comercializa C3 Picasso in a doua jumatate a anului 2009

Citroen Romania va comercializa C3 Picasso in a doua jumatate a...