“Nivelul pietei de anvelope din Romania va cunoaste pana la sfarsitul anului o scadere cu circa 15%, in timp ce pentru 2010 este estimata o stagnare a aceastei piete”, a declarat Ovidiu Balan, director general pentru Romania si Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires Romania.
Goodyear a observat ca segmentul de iarna tinde sa se mentina la valoarea vanzarilor de anul trecut.

“Activitatile de service si retail incep sa joace un rol din ce in ce mai important, cu atat mai mult cu cat pentru Goodyear segmentul de iarna reprezinta 50% din volumul de vanzari si tinde sa se mentina la valoarea echivalenta de vanzare din anul trecut”, a spus Balan.

Goodyear Dunlop Tires Romania intentioneaza sa isi extinda activitatile in Romania punand accent pe activitatile de service si retail. Pana la sfarsitul anului, compania doreste sa aiba functionale 15 magazine-service in franciza Premio. In Romania sunt deja functionale cinci magazine-service Premio la Deva, Bucuresti, Ploiesti, Ramnicu Valcea si Timisoara.

Programul de franciza Premio a fost implementat prima data de organizatia German Goodyear-Franchise (GDHS), in 1996, si este un concept al companiei Goodyear, furnizat dealerilor in sistem franciza.