Volkswagen Group a preluat uzina de motoare Skoda din Cehia in aprilie 1991. La acel moment, compania fabrica anual aproximativ 170.000 de unitati din unicul model, Favorit. Un prim rezultat al colaborarii a fost unul dintre cele mai de succes modele din istoria brand-ului de pana atunci - Skoda Felicia, care a inregistrat o cifra record de 1.420.441 de unitati vandute, pana la sistarea productiei, in anul 2001.

Skoda Octavia a fost primul model al brand-ului care a beneficiat de strategia modulelor si tehnologilor comune, prezente pe celelalte modele fabricate in cadrul Volkswagen Group. Pentru productia acestui model s-a construit o noua uzina de asamblare in Mlad Boleslav in 1996 - considerata si la ora actuala una dintre cele mai moderne din Europa. Totodata, pentru complexul proces de productie a celui mai mare model Skoda - limuzina de lux Superb - s-a construit o uzina complet noua, la Kvasiny, in 2001.

Autovehiculele Skoda se vand pe 85 de piete din intreaga lume

Citeste si:

Un numar maxim de autovehicule Skoda, 3.756.148 de unitati, a iesit de pe linia de productie a uzinei principale de la Mlad Boleslav, de la preluarea de catre Volkswagen Group, in 1991. Astazi, productia si asamblarea modelelor Fabia si Octavia, precum si productia de motoare si cutii de viteze proiectate nu numai pentru autovehiculele Skoda, dar si pentru alte marci ale grupului, se desfasoara in Mlad Boleslav.

Pana in anul 2000, autovehiculele Skoda erau fabricate si in uzina de asamblare Volkswagen Pozna, din Polonia. La ora actuala, autovehiculele Skoda sunt fabricate pe liniile de asamblare din Ucraina, Bosnia si Hertegovina, India si Kazakhstan. In curand, ele vor fi fabricate si in China.