O noua caracteristica a modelului Actros este pachetul brevetat de road construction pentru suspensia pneumatica a basculantei, care ofera protectie speciala pernelor de aer si componentelor de plastic din spate. Transmisia automata Mercedes PowerShift Offroad reduce consumul de combustibil si diminueaza in general uzura trenului de putere, mai ales a ambreiajului.

Mercedes-Benz prezinta si noul Actros SLT 4165 S, care dezvolta o putere de 653 CP, pentru masa maxima a autotrenului de pana la 250 de tone.


Mercedes-Benz suplimenteaza modelul Zetros cu tractiune integrala permanenta si o carcasa de transfer in doua stadii cu un raport de reductor pentru off-road de 1,69, precum si diferentiale blocabile pentru toate puntile. Sarcina utila a versiunii cu doua axe variaza intre patru si sase tone, la o greutate maxima a autovehicului de 16, respective 18 tone, denotata de denumirea modelului 1833.

Compania a livrat deja primul camion Zetros unei companii finlandeze cu profil energetic in decembrie 2009. Noul Zetros este o continuare a Unimog-ului pentru autovehicule cu masa maxima autorizata mare. Zonele tipice de aplicatie pentru acest camion cu tractiune integrala si roti simple, configuratii de 4x4 sau 6x6, includ sectoarele energetice si de silvicultura, stingerea de incendii si de salvare in caz de catastrofe, operatiuni in zone indepartate, precum si expeditii.

Versatilitatea noii serii de camioane Atego este demonstrata de versiunea cu doua axe si tractiunea integrala a modelului Atego, cu bena basculabila Meiller, macaraua Palfinger si placa de montare pentru un plug de zapada, foarte economic datorita sistemului special start/stop.

″Trucks you can trust″ este sloganul Mercedes-Benz in cadrul targului Bauma 2010 din Munchen (19-25 aprilie 2010), unde este prezent prin intermediul unui stand de peste 1.000 mp amplasat in Hall B4.