Cinci ani de la inceperea productiei, patru variante de caroserie si de un milion de ori "Placerea de a conduce" in clasa compacta.

Automobilul, un model BMW 118d cu caroserie in trei usi, construit la uzina BMW din Leipzig, a fost livrat de catre Frank-Peter Arndt, membru al Consiliului Director al BMW AG si director de productie, si de Stanislaw Tillich, primul ministru al Landului Saxonia, catre clientul originar chiar din Leipzig.

Cele patru versiuni de caroserie ale gamei BMW Seria 1 vin echipate cu o varietate de sase motoare pe benzina si patru versiuni diesel. Puterea oferita variaza de la 115 CP pentru modelul de baza BMW 116d pana la 306 CP pentru cei doi performeri ai segmentului, BMW 135i Coupé si BMW 135i Cabriolet.

BMW 118d, propulsat de un motor diesel cu capacitatea de 2,0 - puterea maxima furnizata este de 105 kW/143 CP -, este disponibil in toate variantele de caroserie ale gamei BMW Seria 1.

Uzina BMW din Leipzig joaca un rol important in planurile actuale si de viitor ale producatorului numarul 1 de automobile premium din Germania.

In prezent, atat BMW Seria 1, cat si BMW X1 sunt construite la Leipzig. In acelasi timp, uzina BMW din Leipzig este pregatita pentru fabricarea unui model de serie cu transmisie integral electrica, aflat in dezvoltare la BMW Group.

Prin aplicarea unor concepte flexibile ale timpului de lucru si a unor sisteme de schimb, uzina BMW din Leipzig construieste pana la 700 de automobile pe zi, dar poate realiza si mai mult in functie de cerintele pietei.

De cand s-a inceput productia la uzina in 2005, 662.000 de automobile au parasit linia de fabricatie. Numai in Germania, vanzarile gamei BMW Seria 1 au atins un nivel de 336.017 unitati de la lansarea acestui model.