In luna aprilie, vanzarile au ajuns la 63.177 vehicule, in crestere cu 3,5 % fata de aprilie 2009.

O contributie mare la cifrele de vanzari in urcare ale marcii auto din Cehia a avut-o piata chineza. In China, plusul de livrari fata de luna aprilie 2009 este de 31% (12.108 unitati).

In regiunile de peste ocean, vanzarea a crescut cu 66%, iar in Europa de Est, in ciuda pietei dificile, cu 8%. Si in Europa de Vest, fara Germania, Skoda si-a ameliorat cifrele cu 38% fata de anul anterior.

Clientilor din Cehia le-au fost livrate in luna aprilie 5.604 vehicule, cu 24% mai mult decat in anul anterior.

Cel mai dorit model in aprilie a fost Octavia Combi Tour cu 754 de unitati, fata de 185 in aprilie 2009.

Cota marcii Skoda pe piata originara a crescut in aprilie la 36,59%.

Piata de desfacere care pentru Skoda ocupa locul doi ca dimensiune, dupa China, este in continuare Germania. Producatorul auto ceh a livrat, in cea de-a patra luna a acestui an, 10.199 vehicule catre clientii germani.

In luna aprilie, Skoda Octavia este modelul cel mai cautat (25.111 autovehicule; adica -0,6 %), urmat de Fabia (19.261 autovehicule; -18,1 %), Superb (8.499 autovehicule; +163,2 %), Yeti (4.334 autovehicule), Octavia Tour (3.459 autovehicule; -20,8 %) si Roomster (2.513 autovehicule; -46,2 %).