Vrei sa afli cele mai noi provocari si tendintele anului in domeniul resurselor umane? Stii care sunt cei mai importanti factori care influenteaza acest sector? Vrei sa fii la curent cu noutatile din piata muncii? Inscrie-te la cea de-a treia editie a conferintei HR 2.0, eveniment organizat de wall-street.ro miercuri, 28 mai.

Astfel, atunci cand un posibil angajat se prezinta la un interviu pentru postul dorit, este recomandat ca la finalul interviului sa adreseze cateva intrebari angajatorului. Momentul potrivit pentru a face acest lucru este atunci cand acesta adreseaza intrebarea “Ai vreo intrebare pentru mine?”.

Inversarea rolurilor este o buna modalitate de a da angajatorului posibilitatea sa vada entuziasmul celui intervievat si sa isi dea seama daca perspectivele de cariera ale acestuia se potrivesc cu cele ale companiei, noteaza Business Insider.

"Este de asteptat – mai ales daca nu pui mai mult de doua intrebari, sa pari dezinteresat, sau mai rau, mai putin inteligent si disponibil decat i-ar placea potentialului angajator sa fii”, explica Amy Hoover, proprietarul site-ului de recrutare TalentZoo. "Ar trebui sa aveti cel putin patru intrebari pregatite, totusi, in cazul in care la doua dintre ele se raspunde pe parcursul interviului", adauga aceasta.

Specialistii recomanda sa nu punem aceste intrebari la intamplare, pentru ca efectul sa nu fie contrar celui asteptat. Iata o lista cu 10 intrebari cu care un potential angajat nu va da gres in cadrul unui interviu:

1. Cum ar fi candidatul ideal pentru aceasta pozitie si care sunt criteriile pe care credeti ca le indeplinesc?

2. Cine a detinut aceasta pozitie pana acum? De ce paraseste acest post?

3. Ce va place cel mai mult in legatura cu munca pe care o depuneti in aceasta companie?

Citeste si:

4. Cum decurge o zi normala de munca pentru un angajat de pe aceasta pozitie?

5. Cum este evaluat succesul in companie?

6. Cum ati descrie cultura companiei?

7. Voi avea ocazia sa ii cunosc pe cei care vor face parte din echipa sau pe manager in timpul interviului?

8. Puteti sa imi spuneti care sunt etapele procesului de recrutare pana in momentul in care compania vine cu o oferta?

9. Ce diferentiaza aceasta companie de competitorii sai?

10. Care este intervalul de timp necesar pentru a lua o decizie privind angajarea si cand ma pot astepta sa primesc un raspuns din partea dumneavoastra?

Vrei sa afli cele mai noi provocari si tendintele anului in domeniul resurselor umane? Stii care sunt cei mai importanti factori care influenteaza acest sector? Vrei sa fii la curent cu noutatile din piata muncii? Inscrie-te la cea de-a treia editie a conferintei HR 2.0, eveniment organizat de wall-street.ro miercuri, 28 mai.

Sursa foto: Oameni de afaceri/ Shutterstock.com