Ian Gearing face parte din echipa Friesland Foods de peste 10 ani. Timp de 5 ani a ocupat pozitia de director general al Friesland Foods Malaezia si alti 5 ani pe aceeasi pozitie in Tailanda. Londonez la origine, Ian Gearing are ca specializare academica Marketingul International.

Inainte de a se alatura grupului Friesland Foods, Ian Gearing a activat mai bine de 25 de ani in domeniul productiei si distributiei de vinuri si bauturi alcoolice in Europa continentala (Belgia, Olanda si in principal Germania).

“Am facut deja o scurta vizita in Romania. Am fost impresionat de ceea ce am vazut si entuziasmat de provocarile la care va trebui sa facem fata pentru dezvoltarea companiei Friesland Foods Romania. Contributia mea recenta in construirea brandurilor Friesland Foods in Tailanda imi da incredere ca voi reusi sa valorific experienta mea in continuarea dezvoltarii brandurilor noastre din Romania”, a declarat Ian Gearing.

Citeste si:

Friesland Foods Romania este filiala a grupului olandez Friesland Foods. Cu o istorie de peste 125 ani, Friesland Foods se afla pe lista celor mai importante 10 companii de lactate din lume, avand filiale in Europa, Asia, Africa si America de Sud.

Compania este specializata in productia lactatelor si bauturilor din fructe si lapte. Are 14.600 de angajati la nivel international, cifra de afaceri pentru 2007 fiind de 5,1 miliarde euro. Printre actionarii companiei se numara chiar fermierii care furnizeaza materia prima.

Friesland Foods Romania ofera o gama larga de produse, de la lapte, iaurturi, si smantana la branzeturi speciale, inghetata si deserturi. Marcile prin care compania este prezenta in Romania sunt: Milli, Oke, Dots si Completa. Pe langa brandurile internationale detinute de grup, filiala din Romania detine si brandurile Napolact si Napoca.