Anca Stroe are o experienta de cinci ani in cadrul Danone, intrand in companie in anul 2006, pe pozitia de brand manager pentru Actimel si Danfruit.

In 2009, Anca a devenit brand marketing manager pentru brandurile cu beneficii specifice pentru sanatate ale Danone – Activia si Actimel, atat pentru Romania cat si pentru Moldova.

In ianuarie 2011 ea a devenit brand marketing manager pentru Romania, Moldova si Tarile Adriatice, pentru brandurile Nutriday, Casa Buna si Cremosso.

In calitate de director de marketing, Anca va coordona o echipa de 18 profesionisti in marketing.

Citeste si:

“Sunt convins ca experienta si realizarile de pana acum ale Ancai o vor ajuta sa-si indeplineasca obiectivul de a contribui la cresterea companiei Danone Romania si la consolidarea trendului ascendent al marcilor noastre pe piata”, a declarat Stephane Batoux, director general Danone Romania si Tarile Adriatice.

Anca Stroe si-a inceput cariera in marketing si comunicare in anul 1999 si a lucrat pentru companii precum: Elite Romania sau Johnson Romania. Ea a absolvit facultatea de Limbi Straine la Universitatea Bucuresti si detine o diploma de traducator si interpret de limba engleza si franceza. Ulterior, Anca Stroe a urmat un master in Comunicare si Relatii publice la SNSPA, si ISIT, Paris.

De-a lungul carierei sale, Anca a participat la numeroase traininguri internationale de leadership si comunicare, cum ar fi: Danone Leadership College, Evian, “Positioning, Consumer Insight, Concept to Copy” – Dusseldorf, “Leadership of the Self” – Viena.