Anul trecut , producatorul de materiale pentru constructii a ajuns la 143 de milioane de lei, dupa ce in 2010 depasise 127 milioane lei, in crestere fata de 2009 tot cu 12 procente.

Dintre grupele de produse care au sustinut aceasta crestere se numara vanzarile de polistiren, sistemul Thermo dar si grupa de sape si mortare uscate.

„Am reusit sa avem un an foarte bun, asa cum l-am previzionat inca din primele luni. Calculele noastre nu au dat gres pentru ca noi am investit continuu in tehnologie si in oameni, in timp ce competitorii incercau sa se puna la adapost in fata crizei redimensionandu-si afacerile”, sustine Marcel Barbut (foto), proprietarul AdePlast.

In ceea ce priveste investitiile si proiectele, compania oradeana a investit in 2011 in fabrica de mortare uscate de la Ploiesti, cea de vopsea si tencuieli decorative de la Oradea si mai ales in fabrica de polistiren de la Ploiesti, construita anul trecut intr-un timp record de patru luni.

Citeste si:

Incepand cu partea a doua a anului 2011, dar in special in prima parte a anului 2012, materiile prime si utilitatile au suferit majorari substantiale a preturilor, ceea ce a influentat semnificativ costurile de productie. In aceasta situatie AdePlast, care pe tot parcursul anului 2011 s-a straduit sa mentina nivelul de pret, prin diminuarea marjei sale, a fost nevoita sa reactioneze transferand o parte din cresterile pretului de cost pe pretul de vanzare al produselor.

“Aceasta situatie a facut ca de la 15 ianuarie sa anuntam in piata o majorare a pretului in medie cu 5% urmand ca a doua etapa a scumpirii, cu 5 procente, sa aiba loc in prima parte a trimestrului 2 din acest an”, precizeaza Marcel Barbut.

Pentru AdePlast anul 2012 vine in primul rand cu 2 facilitati noi de productie, dar si cu o abordare noua a pietii. Se are in vedere atat dezvoltarea pachetului de produse si sisteme ofertat catre piata precum si cresterea expunerii brandului prin intarirea relatiilor de parteneriat atat cu sistemul DIY cat si cu retailul traditional.