Reteaua Media Galaxy numara in prezent noua electrocomplexuri deschise in principalele orase din tara (trei magazine sunt concentrate in Bucuresti, doua la Iasi si cate unul in Cluj, Constanta, Timisoara si Brasov).
       
Intins pe o suprafata de 4.000 de metri patrati, noul Media Galaxy a permis crearea a 70 de noi locuri de munca. Aceasta se adauga la seria investitiilor in dezvoltarea retelei Media Galaxy, care se cifreaza la peste 15 milioane de euro.
       
"Reteaua Media Galaxy totalizeaza o suprafata de peste 20.000 de metri patrati si a permis in doi ani de zile crearea a peste 600 de locuri de munca. Pana la sfarsitul acestui an, celor zece Media Galaxy existente in prezent la nivelul intregii tari, li se vor adauga cel putin inca trei electrocomplexuri, care vor duce mai departe conceptul evoluat de retail introdus pentru prima data in Romania in februarie 2004", a declarat Florin David, Retail Manager, Media Galaxy.

Obiectiv propus: patru locatii pe an

"Asa cum am anuntat in februarie 2004, vom continua sa dezvoltam brandul Media Galaxy, deschizand cel putin patru noi locatii pe an. De asemenea, suntem interesati sa achizitionam un partener local cu ajutorul caruia sa ne exindem pe piete din sud-estul Europei, precum Bulgaria, Serbia, Macedonia, Albania, Moldova,” a declarat pentru Wall-Street Adrian Urda, Chief Operating Officer Altex.

Inceputul de an pe piata produselor electronice si electrocasnice este considerat a fi sub asteptari de catreprincipalii jucatori. Astfel, acestia sunt determinati de conditiile pietei ( tot mai competitiva) sa lanseze promotii si tehnnici de marketing agresive pentru stimularea creditarii, motorul cresterii pietei de profil din ultimii ani.

Media Galaxy a extins pana la sfarsitul lunii aprilie perioda de promotie prin care compania va pune la dispozitia clientilor creditul cu buletinul fara dobanda si comision de acordare. In acest sens, clientii pot achizitiona produse de top din electrocomplexurile Media Galaxy, in 12 rate lunare, fara dobanda, fara comision de acordare si fara avans.

Pentru moment, vanzarile Media Galaxy nu au o contributie semnificativa in totalul cifrei de afaceri a Altex, tinand cont de numarul mic de magazine deschise pana acum, declara oficialii companiei.

„In 2006 estimam ca vanzarile Media Galaxy vor continua sa creasca, atat ca urmare a extinderii retelei, cat si multumita serviciilor si produselor de cea mai inalta calitate oferite de electrocomplexurile Media Galaxy,” au declarat pentru Wall-Street oficialii companiei.

De asemenea, reteaua Media Galaxy fiind in curs de extindere, cuantificarea rezultatelor obtinute este nerelevanta. Vanzarile cele mai mari au fost inregistrate in categoriile IT&C (telefoane mobile, laptopuri, calculatoare) si brown goods (televizoare, camere foto digitale, camere video).