"Pentru acest an, ne propunem sa atingem acest rezultat atat prin largirea gamei de produse distribuite in Romania, cat si prin extinderea distributiei prin dealeri zonali in orasele mici care nu beneficiaza de prezenta marilor magazine specifice zonelor metropolitane", a afirmat General Manager Einhell Romania Bogdan Baltac.
Numarul de puncte de distributie Einhell a depasit in 2005 cifra de 200, printre acestea numarandu-se centre comerciale si hypermarketuri precum Metro Cash&Carry, Praktiker, Bricostore, Selgros, Real, Cora, Carrefour, Plus, Minimax, ACOM, Interhome sau Global.
"In 2006, Einhell Romania va beneficia, de asemenea, de intrarea unor noi jucatori pe piata de retail si DYI, astfel incat target-ul de crestere stabilit este realist", a mai mentionat reprezentantul companiei. Compania intentioneaza sa ajunga la 300 puncte de vanzare in 2006.
Strategia firmei este de a oferi produse de un nivel tehnic ridicat la preturi competitive, clientii Einhell beneficiind de service autorizat pe intreg teritoriul tarii.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: