Teoria deseori este aceeasi. Ceea ce face diferenta este trainerul si modalitatea de transfer al informatiei. De aceea, recomand ca la cautarea unui trainer sa se organizeze cu mai multi dintre acestia scurte sedinte de o ora doua, in care sa se vada cum interactioneaza acestia cu angajatii, spune acesta.
Oferta bogata pe piata de training
Preturile pe piata depind mai degraba de tarifele organizatorului cursurilor de training, decit de specificul acestor cursuri. Potrivit surselor din piata, pretul final se calculeaza pe baza unui tarif zilnic, perceput unei grupe cu cel mult 12 participanti, si care fluctueaza intre 600 si 1.800 de euro.
Functie de necesitati, firmele pot cumpara servicii de dezvoltare generala a competentelor angajatilor, cursuri de ameliorare a inteligentei emotionale care permit angajatilor sa comunice mai bine la locul de munca sau tehnici de prezentare.
Firmelor care includ angajati cu o capacitate mica de reactie in fata comportamentelor dificile ale altora li se recomanda cursuri de asertivitate, iar managerilor din pozitii intermediare, lectii de leadership. Paleta este completata de cursurile de vinzari de succes care detin cea mai mare pondere pe piata pentru firmele de training, managementul timpului sau conducerea fortei de vinzari, managementul stresului, marketing etc.
Toate aceste cursuri dureaza in medie doua-trei zile, exceptie facind cele destinate ameliorarii abilitatilor managerilor, care sint mai indelungate.
Citeste si:
Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=4603&art=74&cHash=7ca8693cf9
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: