Inca de la inceputul perioadei de criza financiara, Fastius Curier a pus accent pe consolidarea activitatii prin fidelizarea clientilor si investitiile in brand, tehnologie si logistica. Fara a fi nevoita sa opereze disponibilizari masive, Fastius Curier a ales sa actioneze prudent si sa se dezvolte pe zona sa de expertiza, ramanand lider in Bucuresti si Ilfov pe segmentul business la calitate premium.

Astfel, Fastius Curier si-a pastrat in ultimii ani afaceri constante, mizand pe preturi competitive si pe servicii de maxima calitate. "In 2012, am investit semnificativ si in promovarea online, mediul prin care ne facem cunoscuti celor mai multi clienti noi, indiferent de domeniul lor de activitate. Lucram pentru companii de toate dimensiunile si incercam sa ne modelam cerintelor acestora. Flexibilitatea este esentiala in curieratul de business", explica Ciprian Pulpa, Executive Manager Fastius Curier.

In 2012, cei mai multi clienti noi au provenit din domeniile IT si farma, insa si magazinele online au ocupat un loc important. Numarul expedierilor rulate de Fastius Curier in 2012 a crescut cu 10% in comparatie cu anul precedent. Fastius Curier a lansat anul trecut oferte promotionale pentru clientii noi si a fost activ inclusiv de Black Friday, cu o oferta B2B.

"Planurile Fastius Curier pentru 2013 sunt de a investi in continuare in logistica si in aplicatiile software, pentru a oferi clientilor in permanenta servicii de calitate. Avem o echipa stabila, ceea ce constituie un avantaj pentru majoritatea clientilor nostri, ce au devenit adevarati colegi pentru angajatii nostri de pe teren", mai spune Ciprian Pulpa, amintind de faptul ca, in piata de curierat, miscarea de personal este in general destul de puternica, marcata poate si de multe schimbari si transformari ale companiilor din domeniu.

Fastius Curier s-a impus, in cei 10 ani de cand s-a lansat pe piata, ca serviciu de curierat premium pentru mediul de afaceri din Bucuresti prin atentia deosebita acordata nevoilor manifestate de clientii sai si adaptarea in functie de tendintele manifestate de acestia in materie de servicii de curierat. Deoarece a reusit intotdeauna sa raspunda prompt cerintelor unei piete dinamice si in curs de dezvoltare, compania a reusit sa castige increderea clientilor si, implicit, o pozitionare din ce in ce mai solida pe piata.

Succesul strategiei de consolidare a parteneriatelor cu mediul de afaceri din Bucuresti este dovedit, pe langa recenta obtinere a certificatului Dekra, si de faptul ca in zece ani de functionare, niciun client nu a renuntat la serviciile Fastius Curier.