Romania este a treia piata pentru Sarantis in functie de vanzari, dupa Grecia si Polonia, contributia operatiunilor pe plan local scazand insa in perioada analizata la 14,56%, de la 16,01% in 2011.

Sarantis Romania a avut anul trecut cea mai mare scadere a vanzarilor la nivelul grupului, dar si cea mai mare crestere a profitului EBIT (inainte de deducerea dobanzilor si impozitelor), de 10,61%, la 1,6 milioane euro.

In 2012, grupul elen a inregistrat scaderi ale afacerilor in Romania, Cehia (-1,52%) si Macedonia (-1,48%) si cresteri in Grecia (13,99%), Polonia (3,52%), Bulgaria (4,8%), Ungaria (1,65%) si Serbia (10,3%).

Citeste si:

La nivel de grup, cifra de afaceri a Sarantis a urcat anul trecut cu 6,64%, la 236 milioane de euro, in timp ce profitul EBIT s-a majorat cu 10,09%, la 17,36 milioane de euro.

Sarantis activeaza in Romania din anul 1996, prin firma Romsar Cosmetics, care a devenit in 2005 Sarantis Romania. Compania detine un portofoliu de produse ce include cosmetice, parfumuri, produse pentru ingrijirea casei si auto, alimente pentru animalele de companie si suplimente alimentare.

In 2007, Sarantis a preluat, prin intermediul diviziei din Romania, producatorul cosmeticelor Elmiplant, pentru 6,5 milioane de euro.