Se implica in numeroase programe de intrajutorare a copiilor sau persoanelor din zonele sarace ale lumii impreuna cu diverse organizatii mondiale.

Campaniile lor au o puternica componenta educativa, incurajind consumatorul sa se preocupe mai mult de sanatatea lor. Pentru toate acestea, Unilever cheltuieste anual sume importante, dar si cistigurile sint pe masura: posibilitatea de a-si creste cota de piata, un loc important in mintea consumatorilor si nu in ultimul rind promovare. Pentru companie a inceput de asemenea o noua era in centrul careia se afla conceptul de vitalitate.

Fie ca este vorba despre produse alimentare, produse de larg consum sau de ingrijire personala, vitalitatea sta la baza tuturor masurilor luate de companie, dupa cum a anuntat boardul Unilever in cadrul conferintei „Vitality for Groth“ (Vitalitate in sprijinul cresterii), desfasurata la Lisabona. „Cred ca vitalitatea reprezinta centrul a ceea ce facem. Este cea mai mare oportunitate de afaceri si nu a fost niciodata asa de importanta pentru noi cum este acum. Vitalitatea este un concept global“, a declarat Ralph Kugler, membru al boardului si presedinte pe zona de produse pentru casa si de ingrijire personala. De altfel, potrivit acestuia, principalele prioritati ale Unilever sint vitalitatea, pietele in dezvoltare si ingrijirea personala.

Citeste si:

Noi branduri „sanatoase“

Ca parte a conceptului de vitalitate, compania isi va concentra tot mai mult atentia spre piata produselor „sanatoase“. Astfel, mare parte din miliardul de euro pe care Unilever il investeste anual in cercetare este alocat pentru gasirea formulelor inovatoare care imbunatatesc starea de sanatate a consumatorilor, fie ca este vorba despre produse alimentare sau bauturi, fie despre produse de ingrijire personala. Spre exemplu, de curind compania a lansat in opt tari brandul Knorr Vie, un produs care contine 50% din cantitatea zilnica de fructe si legume recomandate.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=5539&art=13395&cHash=ce93760bd9