“Este un moment foarte bun pentru producatorii mari, cu putere financiara, sa creasca prin achizitii, avand in vedere ca sunt multe ferme mici care se confrunta cu dificultati legate de lipsa capitalului de lucru sau pentru investitii. In ultimii ani, Carmolimp a crescut organic, prin investitii in extinderea si modernizarea capacitatilor de productie, insa acum credem sunt multe oportunitati de achizitii in sectorul in care activam”, a declarat Olimpiu Soneriu, directorul general Carmolimp.

Bugetul alocat pentru astfel de achizitii variaza de la cateva sute de mii de euro pana la 1-2 milioane de euro.

“Prin achizitia unuia sau a doi mici procesatori urmarim sa ne extindem si in alte zone pe care inca nu le acoperim atat de bine. Este mult mai usor sa intri pe noi piete beneficiind de experienta unor jucatori care cunosc deja caracteristicile si nevoile consumatorilor din zonele respective. Toate astea se traduc in costuri mai mici de intrare pe noi piete”, a adaugat Soneriu.

Recent, Carmolimp a inceput exporturile de produse in Anglia, Germania si Belgia.

Citeste si:

Carmolimp a avut anul trecut o cifra de afaceri de 30 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de 2011 si estimeaza un avans de cel putin 10% in acest an.

Carmolimp este producator si distribuitor de carne ambalata si mezeluri, si o retea de 50 de magazine proprii si peste 60 de unitati in sistem franciza.

Compania realizeaza intreg fluxul de productie, detinand atat terenuri agricole, ferme si fabrici de procesare, cat si un lant de distributie a produselor.