Pana acum, retailerul de moda german a deschis si isi desfasoara activitatea in 64 de magazine in Romania. "Pentru Takko Fashion piata romaneasca este foarte atractiva, cererea de moda fiind foarte mare, dar, in acelasi timp, pretul trebuie sa fie bine chibzuit", arata Cosmin Ulmean, country manager Takko Romania.

Astazi, Romania este una dintre pietele cu o crestere foarte rapida in Europa Centrala si de Est pentru Takko Fashion.

La nivel global, Takko a inregistrat o crestere a veniturilor cu 1,6% in anul fiscal 2012/2013 intr-un mediu macroeconomic dificil.

Citeste si:

Grupul si-a consolidat si mai mult amprenta internationala in Europa, continuand extinderea retelei de magazine in Germania, Austria, Elvetia, Benelux, Europa de Est si Italia, prin deschiderea a 181 de noi magazine.

Dezvoltarea venitului net se datoreaza deschiderii a 126 de magazine net, numarul total de magazine crescand de la 1.703 pe 30 aprilie 2012 la 1.829 pe 30 aprilie 2013.

Takko Fashion a lansat un format suplimentar de magazin numit "1982", axat pe vanzarea de articole vestimentare Basic in locatii din centrul oraselor. Incepand cu 2008, Grupul a deschis 26 de magazine "1982".