"Presiunea este foarte mare, din pacate, in fiecare an, la negocierile intre retailul modern si noi. Dintr-o marja de tranzactie este anormal ca cineva (retailul modern n.red) sa ia 90% si tu (producatorii n.red) 10%", a precizat Timis.

El a dat exemplul unui pix cu pret de reteta de un leu, care ajunge la raft cu doi lei plus TVA, iar producatorii primesc doar 10 bani, dintre care trebuie sa isi acopere toate cheltuielile si sa aiba si profit. Retailul modern isi adjudeca 90 de bani.

"In fiecare an in contextul concurentei mari dintre magazinele mari, marja aceea va fi si mai mica, iar noi nu ne vom mai acoperi costurile. Cati vor mai ramane in piata cand nu va mai exista aceasta marja? (...) Supermarketul este partenerul nostru si noi trebuie sa gasim solutii de rezolvare impreuna. Supermarketul nu este dusmanul nostru, este o forma de comert modern, care curata piata", a explicat Timis.