In cursul acestui an, trebuie aprobati indicatorii tehnico-economici ai proiectului, prin hotarare de Guvern, urmati de Planul de Mobilitate Urbana Durabila Bucuresti - Ilfov, scrie News.ro.

Ulterior, trebuie demarata si depusa aplicatia pentru finantarea din fonduri externe nerambursabile, precum si pasii pentru licitatia aferenta lucrarilor de structura.

Magistrala 6 va porni de la statia 1 Mai, care exista deja, urmand Pajura, Expozitiei, Piata Montreal, Gara Baneasa, Aeroport Baneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Bratianu, cu statie finala la Aeroportul Otopeni.

Citeste si:

Pentru pregatirea si implementarea proiectului, Ministerul Finantelor a semnat un acord de imprumut in martie 2010 cu Agentia Japoneza de Cooperare Internationala (JICA), in valoare de 41,87 miliarde Yeni (circa 1,72 miliarde lei), pentru finantarea serviciilor de consultanta, a fazei de proiectare, supervizare lucrari si in proportie de o treime a valorii lucrarilor pentru executia structurii de rezistenta.

Proiectul este inclus in Planul de Mobilitate Urbana Durabila Bucuresti-Ilfov ( PMUD) 2016-2030, documentatia proiectului aflandu-se pe circuitul procedurii de aprobare prin Hotarare de Guvern.