Dragos Damian preia aceasta pozitie de la Peter Burema care a ocupat pana acum atat pozitia de CEO al Terapia Ranbaxy, cat si pe cea de presedinte Ranbaxy pentru Europa, CSI, Africa & America Latina.

Predand mandatul, Burema a declarat: “Cand am inceput in iunie procesul de integrare am stabilit obiective precise si foarte inalte. Unele dintre proiectele pe care le implica procesul de integrare sunt in plina desfasurare, iar altele dintre ele au fost deja finalizate cu succes. Schimbarile rapide, incluzand rezultatele bune din punct de vedere al vanzarilor pentru primele noua luni ale anului 2006, reprezinta o dovada in acest sens. Astfel, compania fiind pe directia cea buna, mandatul meu de CEO expira la sfarsitul acestor 100 de zile, dar voi ramane in continuare Presedintele Consililui de Administratie. Asadar, as dori sa multumesc intregii echipe Terapia Ranbaxy pentru dedicarea si sprijinul acordat in timpul acestor luni in care am lucrat impreuna”. Burema si-a exprimat increderea ca angajamentul intregii echipe Terapia Ranbaxy, avandu-l pe Dragos Dramian ca nou lider, va face obiectivele companiei usor de atins.

Imediat dupa numirea sa, noul Director General al Terapia Ranbaxy a declarat: “Prioritatile mele principale pentru urmatoarea perioada vor consta in cresterea si consolidarea echipei comerciale formate din 300 de persoane, pentru a deveni cea mai buna, cea mai eficienta si profesionista echipa comerciala de pe piata romaneasca de farmaceutice. in acelasi timp, voi avea ca obiectiv modernizarea si alinierea intregii activitati a companiei, companie care numara mai mult de 1000 de angajati”. Vorbind despre activitatea comerciala a companiei, Damian si-a exprimat angajamentul puternic de a pregati compania pas cu pas pentru a deveni o platforma puternica pentru piata farmaceutica romaneasca, dar si pentru alte piete farmaceutice din Uniunea Europeana.

Dragos Damian este absolvent al Facultatii de Medicina si Farmacie din Cluj-Napoca, si in acest moment urmeaza un doctorat. Damian lucreaza in industria farmaceutica din 1993 si a ocupat diferite pozitii cheie in companii multinationale de top. in ultimii 2 ani, Damian a ocupat pozitia de Director Comercial in cadrul Terapia, si apoi la Terapia Ranbaxy, dupa preluare. Va ocupa in continuare aceasta pozitie si dupa numirea sa in functia de Director General.

in iunie anul acesta, Ranbaxy Laboratories Ltd. a anuntat incheierea procesului de achizitie a 96,7% din actiunile celui mare producator roman de generice, Terapia SA, prin subsidiara Ranbaxy Netherlands BV.

Citeste si:

Operatiunile combinate ale Terapia Ranbaxy au dus la infiintarea celei mai mari companii de generice din Romania. Numele comercial al companiei este Terapia Ranbaxy. in primele 6 luni ale anului, conform raportului CEGEDIM, Terapia Ranbaxy s-a clasat pe locul 5 intre producatorii de medicamente din Romania. Astfel, compania inregistreaza cea mai mare si robusta crestere in top 10.

Infiintata in 1921, Terapia are un nume de marca puternic si a inregistrat constant cresteri si profitabilitate. Vanzarile brute pro-forma in 2005 au fost de 80 milioane dolari. Compania este foarte bine plasata pentru a beneficia de cresterea pe care Romania o va avea in urmatorii ani deoarece cheltuielie alocate ingrijirii medicale se vor ridica la nivelul tarilor Europei Centrale.

Ranbaxy Laboratories Limited este o companie internationala de produse farmaceutice integrata, bazata pe cercetare, cu sediul central in India. Aceasta produce o gama variata de produse generice de buna calitate si la preturi accesibile, profund apreciate atat de catre comunitatea medicala, cat si de catre pacientii din diferite zone ale lumii.

Accentul permanent pus de catre Ranbaxy pe cercetare-dezvoltare a dus atat la obtinerea de aprobari in diferite piete cat si la un progres semnificativ in Cercetarea si Dezvoltarea de Produse Noi. Incursiunea companiei in domeniul Sistemelor Noi de Dezvoltare a Medicamentelor a condus la crearea de tehnologii platforma care au generat un numar de produse aflate in dezvoltare. Compania isi deserveste clientii din peste 125 de tari si are un portofoliu extins de filiale, sucursale si aliante, operatiuni locale in 49 de tari si operatiuni de productie in sapte tari.