Noul magazin cu o suprafata de 1750 de metri patrati aduce sub acelasi acoperis produse destinate dezvoltarii celor mici, de la jucarii, mobilier, carucioare si pana la scaune auto, dar si produse necesare ingrijirii zilnice a copiilor, precum formule de lapte praf si mancare pentru bebelusi.

Farmacia Tei a incheiat anul 2016 cu cifra de afaceri de 162 milioane lei in crestere cu 36% fata de 2015, iar magazinul Bebe Tei a inregistrat 117 milioane lei, mai mult decat dublu fata de anul anterior. Cifra de afaceri a companiei va continua sa creasca semnificativ datorita extinderii in sectorul 6.

Fara a lua in calcul stocul de marfa, au fost investiti aproximativ 300.000 de euro pentru Farmacia Tei, iar pentru magazinul Bebe Tei peste 350.000 de euro. Astfel, Roxana Maftei va avea in grija 4 farmacii Tei si 3 magazine Bebe Tei.

Citeste si:

Portofoliul Farmaciei Tei contine peste 35.000 de produse, iar magazinul Bebe Tei a ajuns sa aiba peste 25.000 de produse. Din numarul total de produse oferite de farmacie, in jur de 35% sunt achizitionate din Romania.

Deschiderea Bebe Tei va fi urmata si de inaugurarea Farmaciei Tei.

In ultimii doi ani, Plaza Romania a trecut printr-un amplu proces de renovare si modernizare cu scopul de a revitaliza look-ul si functionalitatea mall-ului, in linie cu tendintele actuale, cu nevoile comunitatii. In urma renovarilor, compania a realizat prima conversie a unei zone de retail intr-un spatiu de birouri, lansand Plaza Romania Offices cu Mega Image ca principal chirias. Suprafata de inchiriat este acum de de 38.000 de metri patrati dedicati zonei comerciale si 10.600 de metri patrati dedicati spatiilor de birouri.