Vanzarile companiei LaborMed Pharma au crescut in anul 2006 cu 33% fata de anul 2005 si au ajuns la valoarea de 26 milioane euro in 2006, iar compania vizeaza pentru anul in curs, vanzari de 35 milioane de euro dar dar si investitii in cercetare, distributie si logistica vanzarilor.

Compania LaborMed Pharma a inregistrat vanzari de 26 milioane euro in 2006, in crestere cu 33% fata de 2005, demonstrand o dinamica superioara mediei pietei farmaceutice de anul trecut (33% fata de 23% media valorica, respectiv 21% fata de 7% in volum).

Aceste rezultate, spun oficialii companiei, au dus compania in topul primelor 15 companii farmaceutice din Romania, singurul producator privat local, prezent in acest top in 2006.

Citeste si:

Portofoliul companiei LaborMed Pharma include in prezent circa 80 de produse generice moderne. Peste 70 dintre acestea sunt usor de identificat prin marca de portofoliu LPH®, care le diferentiaza de medicamentele generice cu denumiri similare.

Compania este prezenta pe piata romaneasca, in special in segmentul produselor cardiovasculare, dar detine produse esentiale in alte cinci arii terapeutice.

In 2005, LaborMed Pharma si-a reafirmat interesul pentru medicamentele OTC, prin lansarea Algopirin® raceala si gripa - produs pentru care detine exclusivitatea.