Astfel, hipermarketul Auchan a raportat incepand cu luna mai cresteri cu 23% la vanzarile de apa plata si minerala si cu peste 17% la sucuri si bere, comparativ cu luna aprilie a aestui an.

“Ne asteptam ca vanzarile sa creasca cu minimum 40% in lunile urmataoare la aceste produse, datorita sezonului de vara care se anunta extrem de calduros anul acesta”, a declarat pentru NewsIn directorul de comunicare Auchan, Mariana Dragan.

"Pentru anul acesta meteorologii deja au avertizat ca ne asteapta o vara deosebit de fierbinte, ceea ce inseamna ca cererea de astfel de produse va fi mult mai mare", au declarat oficialii Real. La nivelul anului trecut cresterea a fost in medie cu minimum 50% in aceasta perioada.

Citeste si:

"Desigur ca sezonul cald aduce cu sine o cerere mare de produse din categoria bauturilor racoritoare, apa plata, minerala, sucuri de fructe si alte produse din aceasta categorie", au adaugat reprezentantii retailerului. Real Hypermarket este divizia de retail a grupului german Metro, unul din liderii mondiali in comertul cu amanuntul. Retailerul opereaza in prezent la noi in tara o retea de noua magazine.

Reprezentantii Carrefour estimeaza pentru 2007 cresteri de cel putin 40% in perioada caniculara care este este abia la inceput. Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri in Ploiesti, Constanta, Brasov si Bucuresti.

Compania a vandut, anul trecut, prin cele sapte magazine, produse in valoare de 608,9 milioane de euro, reprezentand o crestere cu 39% fata de 2005. Carrefour Romania isi va extinde anul acesta, reteaua de hipermarketuri cu trei magazine, doua la Iasi si unul la Cluj-Napoca, investitia totala fiind estimata la aproximativ 60 milioane euro.