Retailerii estimeaza pentru perioada verii o crestere cu cel putin 40% a vanzarilor de apa plata, minerala si racoritoare, datorita previziunilor meteorologice care anunta temperaturi ridicate pentru lunile urmatoare.
Astfel, hipermarketul Auchan a raportat incepand cu luna mai cresteri cu 23% la vanzarile de apa plata si minerala si cu peste 17% la sucuri si bere, comparativ cu luna aprilie a aestui an.

“Ne asteptam ca vanzarile sa creasca cu minimum 40% in lunile urmataoare la aceste produse, datorita sezonului de vara care se anunta extrem de calduros anul acesta”, a declarat pentru NewsIn directorul de comunicare Auchan, Mariana Dragan.

"Pentru anul acesta meteorologii deja au avertizat ca ne asteapta o vara deosebit de fierbinte, ceea ce inseamna ca cererea de astfel de produse va fi mult mai mare", au declarat oficialii Real. La nivelul anului trecut cresterea a fost in medie cu minimum 50% in aceasta perioada.

"Desigur ca sezonul cald aduce cu sine o cerere mare de produse din categoria bauturilor racoritoare, apa plata, minerala, sucuri de fructe si alte produse din aceasta categorie", au adaugat reprezentantii retailerului. Real Hypermarket este divizia de retail a grupului german Metro, unul din liderii mondiali in comertul cu amanuntul. Retailerul opereaza in prezent la noi in tara o retea de noua magazine.

Reprezentantii Carrefour estimeaza pentru 2007 cresteri de cel putin 40% in perioada caniculara care este este abia la inceput. Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri in Ploiesti, Constanta, Brasov si Bucuresti.

Compania a vandut, anul trecut, prin cele sapte magazine, produse in valoare de 608,9 milioane de euro, reprezentand o crestere cu 39% fata de 2005. Carrefour Romania isi va extinde anul acesta, reteaua de hipermarketuri cu trei magazine, doua la Iasi si unul la Cluj-Napoca, investitia totala fiind estimata la aproximativ 60 milioane euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri