Aeroportul Otopeni (Henri Coanda) a inregistrat o cifra de afaceri de 135,2 mil. lei (32 mil. euro) in primul semestru din 2009, valoare similara cu cea din aceeasi perioada a anului trecut.
Totodata, aeroportul Henri Coanda a inregistrat in semestrul I 2009 un numar de 2.016.199 pasageri, din care 1.779.128 au calatorit spre destinatii internationale, iar 237.071 spre destinatii interne, scrie NewsIn.

Traficul de pasageri aferent acestei perioade reprezinta aproximativ 86% din cel inregistrat in prima jumatate a anului 2008. Numarul de miscari aeronave din semestrul I 2009 a cunoscut insa o crestere, inregistrandu-se 35.054 miscari, cu aproximativ 1,5% mai multe in comparatie cu semestrul I 2008.

Comparativ, aeroportul international Traian Vuia, din Timisoara, a raportat o crestere de 8% a cifrei de afaceri din primele sase luni ale anului, si un avans de 6% a numarului de pasageri, la peste 433.000.

"Cea mai mare crestere a traficului de calatori s-a inregistrat in luna aprilie, peste 12%. In luna iunie, cresterea a fost de 11%, iar in luna mai de 8%. Totusi, criza economica a avut efecte asupra traficului de pasageri, indeosebi la inceputul anului 2009, cand numarul acestora a scazut fata de perioada similara a anului 2008, cea mai mare scadere inregistrandu-se in luna martie, un minus de 2,51 procente", se arata in Bilantul Activitatii Aeroportului "Traian Vuia" Timisoara.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri