Dupa propria afirmatie, CertAsig readuce eleganta si stilul in business si se concentreaza pe segmentul corporate unde se distinge prin produse inovative si foarte specializate.
Pe segmentul asigurarilor non-viata, cea mai importanta realizare a companiei CertAsig in anul 2011 reprezinta cresterea semnificativa a cotei de profit pe subscrieri ajungand aproximativ la valoarea 2 milioane EUR.

In ciuda anilor de criza economica, CertAsig a reusit sa-si consolideze afacerile in Romania si Turcia. Volumul de prime brute subscrise a fost de 4.8 milioane EUR in anul 2010 si de 6.9 milioane EUR 2011, urmand acelasi trend de crestere si in 2012.

«Cresterea si stabilitatea CertAsig se datoreaza seriozitatii noastre in afaceri si produselor de asigurare foarte bine adaptate particularitatilor domeniilor in care activeaza companiile-client. In acelasi timp, companiile de brokeraj, prin care derulam 90% din business, stiu ca se pot baza pe CertAsig intotdeauna, de la consultanta, oferire de cote de asigurare, pana la rezolvarea foarte prompta a dosarelor de daune. Dupa modelul de lucru al sindicatelor Lloyds’ din Londra ne-am inspirat si noi, astfel incat echipa noastra de specialisti in subscrieri lucreaza intr-un spatiu deschis unde brokerii se pot bucura de o relatie directa, de serviciu ”instant”», a declarat James Grindley, Director General si Presedinte al Consiliului de Administratie CertAsig.


Pachete de asigurari adaptate pentru riscurile specifice diverselor ramuri industriale

CertAsig este cea mai sigura alegere pentru segmentul corporate, grupuri de afinitate si companii, care au nevoie de produse de asigurare complexe, pentru a beneficia de o acoperire completa.
CertAsig are un portofoliu de produse de asigurare dezvoltate special pentru companiile din domeniul maritim, din constructii, aviatie, cargo si transport de bunuri.
Aproape 50% din portofoliul CertAsig provine din asigurari maritime pe piata din Turcia, Marea Neagra si Marea Mediterana de Est.

«Portofoliul CertAsig este sustinut de tratate de reasigurare incheiate cu reasiguratori de top, printre care Lloyd’s Syndicates, SCOR, Munich Re si Hannover Re. Partenerii nostri ne ofera, pe langa o puternica siguranta financiara, si consultanta de varf in inovarea si dezvoltarea gamei de produse specializate», spune James Grindley.

Strategie de dezvoltare printr-o continua diversificare a portofoliului de produse


CertAsig are un portofoliu complex de produse de asigurari generale, care cuprinde: raspundere civila generala si profesionala, asigurari de garantii contractuale, asigurari de cladiri si bunuri, asigurari specifice domeniilor ingineresti; portofoliu pe care se preocupa sa-l imbogateasca cu produse noi, prin care sa fie acoperite riscuri cu o specificitate aparte.

Unul dintre produsele-vedeta ale CertAsig este asigurarea de evenimente.


Fiind singura companie de asigurari care ofera acest tip de produs pe piata romaneasca, CertAsig este cea care a semnat si cea mai scumpa polita incheiata in Romania, eveniment asigurat la valoare de 5 milioane de euro.

Prin intermediul companiilor-partenere de brokeraj in asigurari, CertAsig a asigurat unele dintre cele mai prestigioase evenimente publice din Romania: spectacolul de deschidere a finalei Europa League la Bucuresti, spectacolul Cirque du Soleil, Sensation Ocean of White. Precum si un eveniment incitant unde au fost lansate simultan peste 12000 de lampioane aprinse, la deschiderea Palas Mall din Iasi, omologat de Guinness Book of Records.

CertAsig este detinuta majoritar de Royalton Capital Investors II, un fond european de investitii specializat pe achizitionarea si dezvoltarea companiilor orientate spre segmentul de servicii din cadrul statelor Uniunii Europene, din Europa Centrala si de Est. Directorii executivi ai CertAsig sunt de asemeni actionari in companie.
Principalii investitori ai Royalton Capital Investors II sunt Alpha Associates, Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare (EBRD) si Fondul European de Investitii (EIF).

www.certasig.ro