Unitatea va fi prima din seria de operatiuni pe un format diferit, suprafata de vanzare a acestuia urmand sa fie de 4.000 de metri patrati. Suprafata de vanzare standard a magazinelor administrate de Selgros este de 10.000 de metri patrati.

“Nu este vorba de o schimbare de strategie, ci de un format mai mic, pretabil oraselor cu o populatie de 70- 100.000 de locuitori. Zona de marfuri alimentare ramane identica, pe partea de sortiment de marfuri nealimentare se va face o selectie atenta”, a declarat Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash&Carry Romania.

Selgros Cash&Carry este prezent pe piata locala din 2001 si are o retea de 19 magazine in Bucuresti, Brasov, Iasi, Targu Mures, Oradea, Cluj, Ploiesti, Timisoara, Craiova, Bacau, Galati, Braila, Arad, Suceava si Constanta. Odata cu cea de a doua unitate din Targu Mures, care va fi construita pe un teren cumparat de Selgros in centrul orasului la inceputul acestei saptamani, reteaua companiei va ajunge la 20 de magazine.

Citeste si:

„Sortimentul de marfuri alimentare va fi acelasi cu care clientii Selgros sunt obisnuiti, iar domeniul articolelor nealimentare, desi mai restrans, va fi atent selectionat”, a adaugat Vlad.

Selgros Cash&Carry Romania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare retea cash&carry si comert en-gros din Europa, cu operatiuni in Elvetia, Franta, Germania, Austria, Polonia, Romania si Rusia.