Intrebat de premierul Emil Boc ce lucrari vor fi finalizate in Banat, in 2011, Berceanu a raspuns ca va fi finalizata centura ocolitoare a orasului Caransebes, autostrada Arad - Timisoara si vor incepe lucrarile pe autostrada care va lega granita cu Ungaria, de la Nadlac, pana la Arad si autostrada Timisoara - Sibiu.

"In 2011 avem centura Caransebesului, o sa terminam cele doua portiuni de autostrada de la Arad la Timisoara. O sa dam drumul la portiunea de autostrada de la granita pana la actuala centura ocolitoare Arad. Si de la Timisoara pana la Sibiu, practic, toate portiunile de autostrada vor fi pornite", a afirmat Berceanu.

El a adaugat ca, "in curand", va fi anuntat castigatorul tronsonului de autostrada Deva - Orastie, o lucrare ce costa 180 de milioane de euro si ca in primavara anului viitor se va lucra pe toate tronsoanele de autostrada, daca nu vor fi contestatii ale licitatiilor.

"Cat de curand vom da castigatorul la Deva - Orastie, care este o lucrare de 180 de milioane de euro si toate celelalte portiuni care sunt cuprinse in planurile cu Uniunea Europeana si finantatori BEI, BERD si asa mai departe vor fi pornite. Deci in primavara urmatoare la toate portiunile se va lucra... daca nu vom avea o surpriza cu ceva contestatii, la anul pe toate aceste portiuni se va lucra", a afirmat Berceanu.

Citeste si:

El a declarat ca portiunea de autostrada intre Sibiu si Pitesti va fi concesionata.

"Iar portiunea intre Sibiu si Pitesti, care nu este acoperita prin fonduri europene, am convenit sa o scoatem la concesiune, cam dupa modelul in care am avut Comarnic - Brasov. Ne-am asigurat de la inceput de suportul celor de la Banca Europeana de Investitii si de la Uniunea Europeana, care de la incheierea caietului de sarcini si pana la toate celelalte lucruri pentru aceasta licitatie vor fi alaturi de noi", a mai spus Berceanu.

Premierul Emil Boc si ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, au inaugurat, sambata, centura de ocolire a municipiului Lugoj. Lucrarile la acest drum de 9,6 kilometri au inceput in martie 2008 si, potrivit reprezentantilor Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara, au fost finalizate la termen.