Gandul a calculat ce distante pot parcurge europenii cu litrii de benzina pe care si-i pot permite sa-i cumpere din salariul minim. Astfel, in timp ce un roman are nevoie de doua salarii minime pentru a putea alimenta cu suficienta benzina daca vrea sa parcurga ruta Bucuresti-Moscova, un francez face de peste trei ori acelasi drum, cu un singur salariu.

„Marea dezamagire a FMI dupa doi de acord cu Romania este ca economia inca nu a revenit pe crestere”, a afirmat pentruZiarul Financiar Jefrey Franks, seful misiunii Fondului la Bucuresti.

Sectorul de rafinare din Romania, concentrat in mana a trei jucatori - OMV din Austria, KazMunaiGaz din Kazahstan si Lukoil din Rusia -, genereaza anual pierderi in jur de 400 de milioane de dolari din cauza costurilor mari de procesare per tona, in cauza consumului ridicat de energie, a gradului mai mic de utilizare a capacitatii, a investitiilor tehnologice si de mediu impuse de UE, precum si a automatizarilor scazute ale unitatilor, scrie Financiarul.

TCE Logistica, parte a grupului RTC, condus de Octavian Radu, si care a intrat in insolventa anul trecut, are datorii cumulate catre creditori de peste 9 milioane de euro. Cititi in Money.ro care sunt companiile care au de recuperat bani de la compania de curierat.

Angajatorii nu se uita la ce specializare au absolvit tinerii care candideaza pentru o slujba si nici nu ii intereseaza ce nume poarta universitatea pe care acestia au absolvit-o, cel mai mult contand cum se prezinta si ce personalitate au, scrie Evenimentul Zilei.

Citeste si:

Romania Libera scrie despre pretul benzinei pe piata locala si despre cauzele care duc la un pret mare al combustibilului chiar daca aproape jumatate din necesarul de petrol din Romania este asigurat din productia interna.

Curierul National scrie despre noul program Prima Casa care va fi aprobat in sedinta de Guvern de astazi si in care principala diferenta fata de celelalte programe este introducerea unei garantii suplimentare care sa protejeze interesele tuturor partilor implicate in acordarea si garantarea creditului.

Afacerile lui Gheorghe Bosinceanu, romanul cu cele mai importante afaceri in shipping dar si cel mai mare armator roman, sunt principalul subiect din revista Money Express.

„Magistrala 5 – Drumul Taberei – Pantelimon. Tronsonul Eroilor – Staţia Piaţa Iancului” va costa peste 525 de milioane de euro, finantarea urmand sa fie asigurata de bugetul de stat si credite externe, scrie Capital.