Tony Gray, who launched Avantaje, Elle, and Viva magazines in Romania, has been appointed as marketing director of communication group Lowe Romania.
Tony Gray (photo) launched between 1995 and 2000 the first glossy women’s magazines (Avantaje, Elle and Viva) in Romania, brands that have been acquired afterwards by Swiss-based media group Edipresse currently headed by Cristina Simion. Gray also brings an extensive experience achieved in UK and Netherlands.

Lowe Group headed by Veronica Savanciuc was established in 1993, and was formed of Lowe & Partners, Initiative, Lowe PR, Brand Connection, Medic One, and Scholz & Friends.

Last year, Lowe Romania, part of Interpublic, one of the world’s largest marketing communications groups, recorded turnover of €56.1 million and a profit of €600,000. Figures don’t include Scholz&Friends.

The customer portfolio of the agency include Austrian Airlines, Bayer, BMW, Boehringer-Ingelheim, Burger King, Electrolux, Eli Lilly, Johnson & Johnson, MOL Romania, Orange, European Parliament, Royal Bank of Scotland and Unilever.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea English »



Setari Cookie-uri