"Astfel, asiguratii vor fi indrumati asupra modalitatii de formulare a unei petitii si a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie sa le contina, astfel incat identificarea cazului prezentat sa se realizeze intr-o maniera mai facila, ceea ce va conduce la o solutionare intr-un timp mai redus a dificultatilor intampinate", se arata intr-un comunicat al CSA.

Referitor la modalitatea de solutionare a petitiilor adresate CSA, petitionarul va primi un raspuns in scris, in temenul prevazut de legislatia in vigoare.

Informatiile privind deschiderea dosarelor de dauna, precum si stadiul de instrumentare a acestora pot fi obtinute de la liniile telefonice gratuite similare puse la dispozitie de catre asiguratori.

Denumita Dialog CSA, linia telefonica este disponibila la numarul 0.800.825.627, de la orice post telefonic conectat in retelele de telefonie fixa sau mobila, si functioneaza in zilele lucratoare, de luni pana joi, intre orele 9.00 - 16.30, iar vineri intre orele 9.00 - 14.00.