"Vrem sa continuam cu abordarea inovativa, lansarea de noi produse si concentrarea pe segmentul IMM, dar si pe segmentul medicilor, care are legatura cu mediul de afaceri. Anul viitor, tintim un randament mai mare si cresterea cotei de piata, prin active mai mari din IMM", a precizat Rekkers.

In acest context, Banca Transilvania vrea sa acorde in urmatorii trei ani credite de un miliard euro diviziei pentru medici, a mentionat el.

In prezent, in structura portofoliului de credite al bancii, populatia are o pondere e 40%, iar companiile - in care intra si cabinetele medicale - 60%. B anca are o cota de piata de 7% in ceea ce priveste creditele imobiliare si ipotecare pentru populatie.

"Nu suntem foarte puternici in poiecte mari de real estate si nu avem ambitii foarte mari pe segmentul creditelor imobiliare", a mai spus Rekkers.

Citeste si:

In septembrie, banca avea o cota de piata de 5,2% dupa active si si-a propus sa si-o mareasca, "desi este foarte greu", a spus Rekkers.

In 2007, Banca Transilvania vrea sa ajunga la un milion de clienti activi, de la 970.000 in prezent. Banca are patru milioane de conturi deschise, dar nu toti clientii sunt activi, a explicat seful BT.

In privinta sucursalei din Cipru a bancii, deschisa la inceputul lunii octombrie, Rekkers a precizat ca aceasta are cateva sute de clienti. Banca urmareste sa-si atraga mai ales clienti romani, din cei aproximativ 25.000 prezenti in aceasta tara, a mai spus Rekkers.

Banca Transilvania (TLV) a afisat un profit net de 53,96 milioane lei (16,07 milioane euro) in trimestrul al treilea din 2007, de peste doua ori mai mare decat rezultatul net obtinut in intervalul similar al anului trecut, ca urmare a dezvoltarii tuturor liniilor de afaceri ale banci. Banca Transilvania are in prezent 421 de unitati si peste 5.500 de angajati.