Astfel, ProCredit Bank solicita clientilor sai, atat persoane fizice, cat si persoane juridice, sa se prezinte in oricare dintre sucursalele sau agentiile bancii pana in data de 13 aprilie 2010 pentru a isi actualiza sau confirma datele de identificare. In caz contrar, Banca poate restrictiona, pana la solutionarea cererii, accesul la conturile detinute de catre clienti.

Regulamentul BNR nr. 9/2008, modificat prin Regulamentul BNR nr. 16/09.2009, stabileste obligativitatea solicitarii de catre banca, pentru identificarea clientilor persoane fizice, a urmatoarele informatii: nume, prenume, dupa caz, pseudonimul, data si locul nasterii, cod numeric personal sau un alt element unic de identificare similar, domiciliul si resedinta, dupa caz, date de contact (numar de telefon, fax, adresa posta electronica), cetatenia, ocupatia si numele angajatorului ori natura activitatii proprii, functia publica importanta detinuta, in cazul clientilor care sunt rezideti in strainatate, daca este cazul, si numele beneficiarului real, daca este cazul.