Noul produs se numeste Search Direct si combina cautarea instant – aratand rezultate pe masura ce tastezi – cu raspunsuri imediate, astfel incat daca tastezi “amzn” sistemul iti afiseaza o caseta intreaga cu posibile alte cautari, printre care domina Amazon.com. Pentru cautarile pentru care nu are raspunsuri, sistemul iti arata link-uri care te-ar putea ajuta sa reformulezi respectivele sintagme.

Yahoo, care parea ca a abandonat segmentul de cautare atunci cand a externalizat sistemul catre Microsoft, spune ca Search Direct este viitorul cautarilor online.

Search Direct poate fi experimentat si in Romania pe acest link. In curand acesta va fi disponibil pe mai multe pagini ale companiei, inclusiv pe home-page.

Citeste si:

Produsul are “raspunsuri” pentru 15 categorii, printre care se numara filme, sport, muzica, celebritati, informatii meteo, stiri, cumparaturi sau finante.

Oficialii Yahoo considera ca sistemul propriu este mult mai eficient decat Instant Search-ul Google, intrucat prin Search Direct “internautii pot gasi informatii mult mai repede, nu doar li se afiseaza link-uri”.

Compania urmeaza sa lanseze publicitate care sa se incadreze intre rezultatele Search Direct.