Zonga Music Space propune playlist-uri legate de stilul de viata, fiecare utilizator putand sa isi aleaga ceea ce il reprezinta si i se potriveste: “Muzica de stat pe net”; “Muzica pentru citit in metrou”; “Bucurestiul Asculta”; “Muzica Zilei”; “Muzica pentru o zi ploioasa”; “Muzica de iesit”; “Muzica pentru luni dimineata”; “Muzica pentru trezit”; “Muzica de sala”; “Muzica pentru pauza dintr ecursuri”; “Muzica de ascultat in drum spre casa”; “Muzica de relaxare”; “Muzica de invatat”; “Muzica de mers pe jos”; “Muzica de mers cu bicicleta”.

De asemenea, tot incepand de maine, bucurestenii pot asculta “Melodia zilei”, prin intermediul Zonga, in 18 statii de metrou. Astfel, printr-o scanare a unui cod QR, utilizatorii au acces in fiecare zila o piesa noua, din trei genuri muzicale: Rock, Pop sau Electro. Statiile de metrou in care va fi disponibila “Melodia Zilei” sunt Piata Victoriei 1 si 2, Piata Unirii 1 si 2, Universitatii, Piata Romana, Eroilor, Politehnica, Grozavesti, Obor, Izvor, Petrache Poenaru, Crangasi, Aviatorilor, Eroii Revolutiei, Gara de Nord, Piata Sudului, Pipera.

Lansarea Zonga Music Space, noua platforma digitala dedicata iubitorilor muzicii, va avea loc vineri, 1 martie, la ora 16.00, pe pasarela din statia de metrou Piata Victoriei M2.

Vodafone a cumparat parte din proiectul Zonga in toamna anului 2012.

Vodafone intra in actionariatul Trilulilu Music si lanseaza un serviciu de acces la muzica

Vodafone intra in actionariatul Trilulilu Music si lanseaza un...