Gigantii asiatici din lumea electronicelor nu se pot obisnui cu ideea ca Apple detine suprematia pe piata mp3 player-elor cu ale sale modele de iPod.

Nume precum Sony, Panasonic sau Samsung, scot modele pe banda rulanta. Zilele trecute a venit si randul celor de la Samsung sa aduca noutati: a scos pe piata sase modele noi, unele dintre ele prezentate si in cadrul CeBIT, desfasurat la Hanovra in peroada 10-15 martie. Cele sase modele au capacitati de stocare de la 256 MB (modelul YP-F1 (foto), cu memorie flash) pana la hard de 30 GB, ecrane color si radio. Unele modele ofera posibilitatea de a urmari clipuri muzicale sau sunt dotate cu camere foto digitale. Anul trecut, Samsung a vandut 1,7 milioane de mp3 playere, dar in acest an spera sa vanda peste 5 milioane de exemplare. De asemenea, coreenii se arata interesati de a semna diverse "parteneriate strategice" pentru a-si creste vanzarile. Dupa cum se arata intr-un material International Herald Tribune, una din companiile vizate este Microsoft, care ofera servicii de download muzical pentru mp3 player.

DOMINATIA IPOD.

Deocamdata, cei de la Apple stau linistiti: detin 70% din piata mondiala a mp3 player-elor si download muzical, iar in SUA dominatia este de 80%. Samsung insa ar vrea sa castige in acest an 10% din piata americana.

Conform estimarilor, vanzarile de mp3 playere in 2005 ar putea creste pana la 30 de milioane de unitati, raportat la vanzari de 23 de milioane in 2004.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri