De la infiintare, Qualitance a inregistrat o crestere anuala a veniturilor, ajungand la 2 milioane euro in 2013. In aceasta perioada intregul profit a fost reinvestit pentru sustinerea cresterii companiei, iar in 2010 capitalul a fost suplimentat cu 100.000 euro.

Cea mai importanta crestere a cifrei de afaceri a avut loc in 2012, cand s-au inregistrat 1,6 milioane euro fata de 0,8 milioane euro in 2011, adica o crestere de 100%. In ceea ce priveste numarul de angajati, tendinta a fost continuu ascendenta, de la 2 persoane in 2007 la 100 de angajati la finalul lui 2013.

Clientii Qualitance

In portofoliul de clienti Qualitance se regasesc IBM, Ubisoft, Ixia, Capgemini, Optaros, alaturi de alte companii care isi desfasoara activitatea in Sillicon Valley.

Raportata la portofoliul de clienti, cifra de afaceri inregistrata de Qualitance la finalul anului 2013 a fost realizata de companii si corporatii multinationale cu prezenta locala (50%), de clienti exclusiv externi (40%) si de companii locale (10%).

Unul dintre proiectele principale ale anului 2013 a fost realizarea primului sistem electronic din Romania de acordare a punctelor de libera practica pentru medici si farmacisti, dezvoltat de Qualitance pentru liderul mondial din industria sanatatii, MSD.

Citeste si:

”In 2014 urmarim o crestere a cifrei de afaceri cu 30% prin dezvoltarea sectorului de proiecte externe. Pentru prima jumatate a anului, avem in plan extinderea activitatii companiei prin deschiderea unei filiale in S.U.A. De asemenea, dorim consolidarea proiectelor locale prin ceea ce numim ”industry solution” – solutii la cheie end-to-end. Ne indreptam atentia si catre organizarea unor evenimente cu impact asupra comunitatii de software din Romania si initierea unor proiecte de CSR pentru sprijinirea invatamantului tehnic autohton”, mentioneaza Ioan Iacob, CEO Qualitance.

Referitor la evolutia sectorului de activitate pentru 2014, Ioan Iacob apreciaza ca in Romania zona de software va ramane axata preponderent pe servicii, dar se intrevad si noi directii.

”Desi dificultatea de a obtine o investitie upfront si lipsa de experienta in crearea de produse sunt semnificative, incep sa apara din ce in ce mai multe companii de produs. In aceasta directie, democratizarea produsa de store-urile de aplicatii Apple si Android a adus un suflu nou.” a declarat Ioan Iacob, CEO Qualitance.