In prima jumatate a anului 2006, QlikTech a depasit asteptarile, raportand o rata de crestere de peste 70 de procente. In Romania, primele 6 luni ale acestui an au adus Relevance, partener QlikTech, o crestere de peste 100% fata de perioada similara a anului trecut, informeaza un comunicat al companiei.

“Suntem martorii unei schimbari fundamentale pe piata de business intelligence: cresterea unei clase noi de instrumente de analiza in-memory, deoarece companiile cauta sa ofere propriilor analisti instrumente mai flexibile pentru analiza si interogarea datelor. Solutiile in-memory, spre deosebire de instrumentele BI traditionale, permit unei sfere mai largi de utilizatori sa acceseze, sa manipuleze si sa analizeze date de afaceri ca parte a procesului obisnuit de lucru.” spune Mans Hultman, CEO al QlikTech. "QlikTech va continua sa aduca pietei solutii inovatoare, orientate catre organizatiile care cauta sa isi dezvolte, sa isi imbunatateasca sau sa isi inlocuiasca instrumentele traditionale de analiza de business”, completeaza el.

Ionut Toader, Managing Partener Relevance, a declarat: “Suntem mandri ca am pus la dispozitia mediului de afaceri din Romania un instrument revolutionar pentru de analiza de business, asa cum este QlikView. Aprecierea de care se bucura QlikView in randul clientilor nostri este o confirmare a faptului ca acest produs este o solutie de care companiile au intr-adevar nevoie.”

Intr-un mediu de afaceri global, QlikTech promoveaza o arhitectura informationala in care datele de afaceri sunt disponibile rapid si cu costuri accesibile tuturor acelora care au nevoie de ele. QlikView foloseste o tehnologie revolutionara, care realizeaza asocierea datelor in memoria PC, pentru a face analizele sofisticate mai simplu de implementat, de utilizat si intretinut, dar si un acces mai simplu si mai rapid la date de business detaliate. Interfata vizual interactiva, accesibila cu doar cateva click-uri de mouse, este un mediu usor de inteles si de folosit de catre utilizatorii finali.

5.7 milioane dolari, venitul mondial din software

Citeste si:

In raportul IDC, “Instrumente de business intelligence – Cotele de piata ale furnizorilor in 2005”, analistul Dan Vesset precizeaza: “IDC vede in continuare o crestere a cererii de instrumentele de business intelligence, acestea fiind o piata atractiva pentru furnizorii de software si una dintre prioritatile de investitie pentru companii. Acest lucru este demonstrat si de cresterea de 11.5% in 2005, care a condus la o piata ce totalizeaza 5.7 miliarde dolari in venituri la nivel mondial din software BI. Solutii precum QlikView de la QlikTech, abordeaza managementul datelor in mod diferit de alti mari furnizori BI, oferind utilizatorilor interogari si analize ad-hoc pe “infinite” dimensiuni – ceea ce furnizorii de solutii bazate pe OLAP nu pot oferi prin produsele lor existente.”

QlikTech este lider intr-o clasa noua de solutii de analiza de afaceri care sunt usor de utilizat, rapide si flexibile. Aceste solutii conecteaza imediat oamenii cu informatiile critice printr-o interfata preponderent vizuala, simpla, usor de inteles. Tehnologia patentata de QlikTech permite o manipulare rapida, in memorie, a unor seturi mari de date chiar si pe calculatoare obisnuite, permitand implementarea in cateva zile a analizelor complexe QlikView, cu un nivel redus al costului.

Aplicatia QlikView are o interfata simpla si intuitiva, astfel fiind extrem de usor de utilizat. Compania are peste 4400 de clienti in 62 de tari, la care se adauga 10 noi clienti in fiecare zi. in afara celor cateva sute de intreprinderi mici si mijlocii, printre clientii QlikTech se numara companii multinationale cum sunt Morgan Stanley, Tetra Pak, Deutsche Telekom, Reuters, Pfizer, 3M, ADP, Colonial Insurance si BMW. QlikTech este o companie privata ce apartine Accel Partners, Jerusalem Venture Partners, si Industrifonden. Fondata in Suedia, QlikTech are sediul central in Radnor Pennsylvania – SUA si subsidiare in Marea Britanie, Germania, Olanda, regiunea scandinava si peste 500 de parteneri pe intreg globul.

Infiintata in 2004, Relevance a luat nastere din dorinta de a oferi o alta viziune asupra managementului unei companii sau al unui departament al unei companii. Relevance a devenit in scurt timp partenerul QlikTech in Romania, reusind astfel sa fie parte a unei afaceri internationale, cu o evolutie extraordinara. Misiunea Relevance este aceea de a oferi managerilor o solutie flexibila, simpla si eficienta, de analiza a afacerilor in vederea obtinerii unor rezultate optime in conducerea acestora. Printre clientii Relevance se numara Atlas Corporation, River Woods, Gardinia Home Decor si altii.