Jean Francois Fallacher, CEO Orange

Prima prioritate este relatia pe care o avem cu clientii. Investim in oameni ca sa avem servicii de customer service asa cum isi doresc clientii.
De asemenea, vom investi in reteaua 4G pentru a o face mai buna decat este azi si pentru a fi pregatite pentru consumul de internet, o zona care se amplifica.
Ne vom concentra pe servicii noi pentru ca romanii sunt interesati sa aiba de unde alege. De exemplu, Orange TV, bani digitali. Suntem interesati de servicii precum Orange Money. Romania nu este o o tara emergenta, nu este nici o tara vest europeana, deci va fi un serviciu adaptat pietei locale.

Ravinder Takkar (foto), CEO Vodafone
Prima prioritate este pe experienta pe care o au consumatorii, ne vom concentra pe dezvoltarea retelei pentru a continua sa oferim o experienta diferita clientilor.

Ne intereseaza de asemenea serviciile prin care putem face ca businessurile sa fie mai productive.
Tot mai multi consumatori sunt interesati de continutul pe care vor sa il consume si cand vor sa il consume. Nu cred ca oamenii se vor uita mai mult la televiziune intr-un mod traditional.

Robert Redeleanu, CEO UPC
Anul viitor vom miza pe inovatie pentru ca, spre deosebire de zona de mobil unde experienta tine foarte mult de telefonul folosit, pe segmentul de telecomunicatii fixe totul depinde de noi, de operator. De exemplu pentru a imbunatati mobilitatea in interiorul casei lansam un router Wi-Fi de tip Connect Box. De asemenea, pentru mobilitatea in afara casei am instalat peste 300.000 de puncte de accesWi-Fi (n.red. denumite Wi-Free).

Desi vedem schimbari in obicceriurile de consum, doar 20% din clientii din piata din Romania se uita la televiziune in online, in principal pe platformele lansate de operatori in ultimii ani denzile,

Citeste si:

Anul acesta am investit 35 de milioane de euro si vom investi o cifra similara si in 2016. 97% din reteaua noastra este azi digitala si ofera servicii cu trei pachete (telefonie mobila, internet, televiziune).

Ovidiu Ghiman, director executiv dezvoltare pentru segmentul business Telekom Romania

Vrem sa ca cream operatorul numnarul unu integrat pentru servicii fix-mobil, sa ajungem sa influentam intr-un mod semnificativ pozitiv vietile si afacerile clientilor nostril.
Vom investi masiv in calitatea retelelor fixe si mobile acolo unde putem face acest lucru. In rest vom face parteneriate strategice.
De asemenea ne vom concentra pe experienta clientului pentru ca am ajuns in punctul in care toti operatorii avem servicii similare, iar diferenta o va face experienta clientului.
Anul acesta am investit in jur de 160 de milioane de euro si sper sa investim in continuare sume similare.

Valentin Popoviciu, vicepresedinte RCS&RDS

In ultimii ani am mers foarte mult in zona de online. Am investit in piata media si vrem sa ajungem la consumatori cu produse care sa ne diferentieze. Astfel, vrem sa dezvoltam reteaua de telefonie mobila si internet mobil, am investit in 3G si vom face acelasi lucru pentru 4G.