Pana la sfarsitul lui 2006, ProCA, divizia de distributie IT a Grupului RTC, si-a propus sa vanda memorii in valoare de peste 2,5 milioane de euro. Pe primele 9 luni ale anului, ProCA a atins cifra de 1,5 milioane, iar sfarsitul de an se arata mai dinamic decat primele luni, din punct de vedere al vanzarilor pe segmentul IT&C.

In 2005, ProCA a vandut memorii in valoare de 1,75 milioane euro, in aceasta categorie de produse intrand memoriile DDR, memory stick-urile USB si cardurile foto.

Brandurile distribuite in Romania de catre ProCA sunt: Apacaer, Goodram, iar din aceasta toamna compania a devenit principalul distribuitor al memoriilor TakeMS.

Pentru 2007, Dragos Salamac, directorul de marketing al ProCA, anticipeaza vanzari de memorii de peste 3.5 milioane euro.

ProCA Romania a anuntat recent incheierea unui parteneriat strategic cu Fujitsu Siemens Computers Romania (FSCR), si a estimat ca in primul an parteneriatul va genera o cifra de afaceri de patru milioane de euro

Prin incheierea acestui parteneriat, produsele Fujitsu Siemens Computers vor fi distribuite prin canalele grupului RTC, gama "professional" va di distribuita de ProCA pe segmentul vanzarilor directe business to business (B2B), iar pentru retail se va promova gama "consumer" in reteaua magazinelor media Diverta si Best Computers, au declarat reprezentantii companiei.

Citeste si:

Parte a grupului RTC incepand cu 2005, ProCA are o retea de distributie ce cuprinde peste 2.000 de dealeri. Pincipalele marci distribuite de ProCA sunt Philips, Logitech, Canon, Benq, Genius si LG.

Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 30 milioane de euro in primul semestru din 2006 si estimeaza o cifra de afaceri de 40 milioane de euro in semestrul doi, potrivit declaratiilor presedintelui ProCA, Cristi Falcutescu.

El a adaugat ca rezultatele inregistrate in primele sase luni au fost obtinute pe fondul unei stagnari a pietei IT, insa piata da semne de revigorare, iar rezultatele ProCA se afla intr-o curba ascendenta.

Cifra de afaceri obtinuta in primul semestru al anului curent este cu 15% mai mare decat in aceeasi perioada a anului 2005, iar ProCA doreste sa mentina aceeasi rata de crestere si pentru a doua jumatate a anului.

Grupul RTC a obtinut in 2005 un rulaj de 237 milioane de euro, din care 25% provin din activitratile desfasurate pe piata de IT prin Best Computers in zona de retail, prin Sistec-Sbsol, in zona de solutii IT si ProCa in zona de distributie IT . Pentru 2006, cifra de afaceri estimata la nivelul intregului grup RTC pe zona IT este de 100 milioane euro, o treime din rulajul total estimat la nivel de grup la 300 milioane euro