Elon Musk a infiintat o noua companie, Neuralink, care are ca scop cresterea performantelor creierului uman, pentru ca acesta sa tina pasul cu inteligenta artificiala.

Preocuparile lui Elon Musk cu privire la potentialele pericole pe care o inteligenta artificiala foarte dezvoltata le poate prezenta pentru omenire, nu sunt o noutate, potrivit News.ro. Noutate este faptul ca acesta a infiintat o noua companie care are ca scop final tocmai concilierea dintre cele doua tipuri de inteligente, umana si artificiala.

Teoretic, performanta creierului uman ar urma sa fie crescuta printr-o asa-numita augmentare tehnologica. In teorie, aceasta ar presupune conectarea la un dispozitiv extern care fie ar creste viteza de procesare, fie ar oferi acces la o cantitate foarte mare de informatii. Fie ambele.

Augmentarea tehnologica nu este un concept strain, cel putin iubitorilor de literatura si seriale science-fiction. In episodul 5 din sezonul 7 al serialului StarGate SG-1, numit Revisions, fiecare membru al unei comunitati extraterestre era conectat la o enorma baza de date prin intermediul unui dispozitiv, numit Link, ce se atasa pe tampla acestora.

Neuralink, noua companie a lui Elon Musk va merge, insa, in pasi mici. Pana sa-si poata realiza scopul, acesta va cerceta diverse alte domenii si afectiuni ale creierului uman, precum boala Parkinson, epilepsia sau depresia severa.

Sursa foto: Shutterstock: everything possible_Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri