Apple a inregistrat, pe segmentul de iPod-uri, vanzari de mai mult de 100 milioane de unitati de la lansarea din 2001, in timp ce Microsoft a raportat vanzari de 1,2 milioane unitati la modelul Zune cu o memorie de 30 GB, lansat anul trecut, relateaza Reuters, potrivit NewsIn.

Noul model Zune va aparea in variante de 4GB, 8GB si 80 GB si vor pemite utilizatorului sa sincronizeze automat fisierele media printr-o retea WiFi, in timp ce bateria dispozitivelor Zune se incarca.

Microsoft tinteste de asemenea sa lanseze Zune Social, un site web prin care utilizatorii pot asculta muzica preferata, pot face schimb de playlist-uri si isi pot gasi prieteni cu aceleasi gusturi.

Citeste si:

Noile divizii, programate sa ajunga pe piata la mijlocul lui noiembrie, ajung la preturi de 149 dolari la modelul de 4GB, cel de 8 GB costa 199 dolari, iar modelul de 80 GB se va vinde la 249 dolari.

Analistii spun ca scopul dispozitivelor Zune este sa isi mentina publicul deja existent fericit, chiar daca noile divizii nu sunt destul de performante in comparatie cu Apple.