Vanzarile din perioda sarbatorilor de iarna ale eMag, cel mai mare retailer online din Romania, sunt asteptate sa se dubleze fata de perioada similara a anului trecut, depasind in luna decembrie 10 milioane de euro, estimeaza Catalin Gligan, Manager Product Marketing al companiei.
In ultima luna din an, in care companiile asteapta cresteri mari ale vanzarilor, eMAG mizeaza pe produsele foto, video, televizoare LCD, telefoane mobile si notebook-uri, a declarat oficialul citat.

Reprezentantii companiei estimeaza ca anul acesta piata de comert electronic se va situa in jurul valorii de 120 de milioane de euro.

Magazinul online eMAG asteapta sa vanda pana la sfarsitul anului 1.000 de laptopuri Asus Eee PC 701 cu hard disk de 4 GB, la un pret de 1200 lei.

Modelul a fost pus pe site-ul magazine-ului inainte de lansare, astfel ca s-au inregistrat deja 200 de comenzi, a spus Gligan.

Acronimul Eee PC defineste aria de aplicabilitate pe care o acopera acest nou concept de PC portabil: Easy to learn, Easy to work, Easy to play. Eee PC-ul permite utilizatorului prin intermediul sistemului de operare instalat sa realizeze foarte usor conexiuni la Internet, inclusiv wireless, sa redea continut multimedia, sa acceseze aplicatii educationale si jocuri preinstalate.

Pe plan mondial, au fost cumparate peste 100.000 de exemplare Asus Eee PC 701, potrivit lui Liviu Marica, PR Specialist Romania pentru Asus. Pentru anul viitor, Asus estimeaza ca va vinde 4-5 milioane de unitati la nivel mondial, urmand ca pentru Romania target-ul sa fie agreat impreuna cu partenerii, a adaugat Marica.

eMAG isi mentine cota de piata de 70% si estimeaza pentru anul in curs o cifra de afaceri de 70-75 milioane de euro, a mai spus Gligan.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri