Mio, unul din principalii furnizori de sisteme de navigatie, isi pastreaza estimarile de vanzare si tinteste un numar de 15.000 de unitati GPS date spre achizitie in primul semestru al anului.

Compania a vandut circa 6.000 unitati GPS in primul trimestru din 2009, cu 35% mai putin fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Laura Samson (foto), country director Mio Romania, declara, in urma cu aproximativ o luna, ca vanzarile in trimestrul al doilea vor creste cu pana la 50% fata de T1, pana la 9.000 unitati.

“Estimam ca vom vinde circa 15.000 unitati in prima parte a anului si 35.000, in total, pana la sfarsitul lui 2009”, a spus Samson. Comparativ, in aceeasi perioada a anului trecut, compania a vandut 16.000 unitati GPS.

Per total, in 2009, Mio estimeaza o scadere de circa 10-15% in numarul de unitati GPS vandute.

In acest an, country director-ul Mio prognozeaza o cota de piata egala cu cea avuta in 2008 pe piata din Romania, de 45%.

Numarul de sisteme de navigatie vandute in 2008 s-a ridicat la 90 – 100.000 unitati GPS. “Pentru 2009, pot estima o cifra de 80.000 unitati sisteme de navigatie vandute pe intreaga piata de profil din Romania”, afirma Laura Samson.

Anul trecut, segmentul de smartphone si PDA a reprezentat 15% din afacerile Mio.

Mio a lansat noua serie de dispozitive de navigatie care integreaza software-ul inovator Mio Spirit, care beneficiaza de o interfata intuitiva si de prima functie de Explorare pentru o cautare mai rapida a punctelor de interes dupa un cuvant cheie. Noua gama Mio Moov Spirit cuprinde dispozitivele de navigatie: Mio Moov S505, S555 si S760 care vor fi disponibile in Romania la inceputul lunii iulie. Pretul mediu pe gama este de aproximativ 400 euro.

Principalul concurent al Mio pe piata locala este Evolio.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri