Astfel, capacitatea de a reactiona rapid la nevoile pietei este evident necesara in conditiile in care Samsung Electronics isi propune cresterea cotei de piata detinute in categoriile de produse comercializate in Romania, inclusiv in cazul segmentului de electrocasnice.

"In 2010, ne vom concentra atentia in primul rand pe segmentele pe care cota de piata nu se afla inca la nivelul avantajului competitiv oferit de Samsung, comparativ cu produsele competitiei. In acest sens, promovarea acestora va acoperi toate canalele de comunicare. In plus, Samsung urmareste obtinerea pozitiei globale numarul 1 in lume si in domeniul electrocasnicelor, aceasta politica aplicandu-se si in Romania", a declarat Lucian Ghitescu (foto), managerul diviziei de electrocasnice Samsung Electronics Romania.

Avand in vedere potentialul ridicat al categoriei de produse electrocasnice, Samsung a introdus pe piata o gama variata de modele premium, dar in acelasi timp se adreseaza in continuare si segmentului mainstream autohton. Compania va continua sa isi consolideze business-ul in categoria de produse electrocasnice, prin intermediul inovatiilor constante aplicate produselor high-end precum noua serie de frigidere combi Sveta (clasa energetica A++, iluminare cu LED, tehnologie No Frost si display color full touch de 7 inch), stimulandu-se astfel cererea si ascensiunea Samsung in topul brand-urilor pana la sfarsitul anului 2010.

"Odata cu lansarea subsidiarei locale, Samsung isi propune sa extinda aria de produse oferite clientilor din Romania, iar achizitionarea unei fabrici de electrocasnice in Polonia a reprezentat un pas important in aceasta directie", a adaugat Lucian Ghitescu.

Citeste si:

Mai mult, noua achizitie a fabricii din Polonia va oferi companiei sansa de a lansa gama medie de frigidere “T-series”. Referitor la categoria masinilor de spalat, toate modelele sunt prevazute cu optiunile Ceramic Heater si Diamond Drum - tehnologie remarcabila marca Samsung. De asemenea, noile modele de masini de spalat de pe piata, Griffin si Scout sunt echipate cu tehnologia inovatoare Bubble Wash.

Astfel, la ora actuala, pentru segmentul de electrocasnice, Samsung se concentreaza pe tehnologiile diferentiatoare care aduc un plus de confort utilizatorului precum Twin Cooling Zone, Dual Cooking, Navibot, etc.

In cadrul strategiei care vizeaza si piata autohtona de electrocasnice, compania coreeana a inclus in platformele de produs o serie de tehnologii ecologice menite sa reduca impactul utilizarii acestora asupra mediului. In urmatoarea perioada Samsung va lansa pe piata autohtona masini de spalat si aspiratoare care livreaza acelasi nivel de calitate in conditiile reducerii substantiale a nivelului de consum.

Lansarea noii structuri operationale de business urmeaza strategia globala Samsung Electronics Co, Ltd., care include tari ca Romania si Bulgaria.