Modelul de telefon, Liquid, fabricat de Acer intr-o serie limitata de 200.000 de exemplare, va purta brandul Ferrari si va fi comercializat cu continut preincarcat.

"Brandul Ferrari va diferentia ultimul model de telefon al Acer de alte aparate dotate cu software Android, pe o piata unde diversele produse cu preturi mai mici au devenit mai greu de diferentiat", a declarat Ben Wood, seful departamentului de cercetari al companiei britanice de consultanta CCS Insight.

Acer, al doilea mare producator de PC-uri la nivel mondial, a intrat in industria smartphone anul trecut, cu obiectivul de a ajunge la o cota de piata de 6%-7% in trei-cinci ani.

Succesul Acer pe acest segment a fost deocamdata limitat, dar furnizorii de telefoane mobile urmaresc indeaproape evolutia pe piata a producatorilor de PC-uri.

Citeste si:

"Acer a avut un efect devastator pe piata aparatelor notebook si a fost ca un ghimpe pentru Dell si HP", a spus Wood.

El a aratat ca politica de discount si a marjelor scazute dusa de Acer a accelerat accesabilitatea pietei notebook-urilor, iar producatorii de telefoane mobile urmaresc intrarea acestei companii pe segmentul lor de profil.