In era digitala consumatorii comunica, lucreaza, invata, cauta si consuma diferit, iar Tesco si-a adaptat afacerea in conformitate cu noile tendinte – a lansat primul magazin online al unui retailer de alimente din Marea Britanie si a fost prima companie care a oferit consumatorilor sud-coreeni ocazia de a-si achizitiona produsele utilizand telefoanele mobile.

Ultima lansare consta intr-o tableta cu o diagonala de 7 inci, care poate fi achizitionata pentru pretul de 140 de euro sau la un pret mai mic de catre abonatii Tesco.

Compania, care are peste 20 de milioane de clienti, a lucrat la acest proiect cu un producator chinez care colaboreaza cu nume precum Microsoft, HP, Blackberry si Sony.

Citeste si:

“Tableta Hudl este un instrument accesibil pentru intreaga familie. A fi online a devenit deosebit de important pentru membrii unei familii si chiar daca vanzarile de tablete sunt in crestere, utilizarea lor este in continuare destul de limitata. Revolutia digitala ar trebui sa fie pentru cei multi, nu pentru putini”, spune Philip Clarke, CEO al Tesco.

Potrivit OFCOM, trei sferturi din gospodariile britanice nu detin o tableta. Datele oferite de Tesco arata ca multi dintre consumatori considera aceasta tehnologie prea scumpa sau de natura sa intimideze.